Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024
Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024
Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024


Garanti, İptal, İade ve Değişim Koşulları

 

 

Taraflar

a) blacksilver.com.tr internet sitesinin faaliyetlerini yürüten Mimar Hayrettin Mahallesi, Gedikpaşa Çk. 34130 Fatih/İstanbul adresinde mukim Black Silver Kuyumculuk (Mustafa Yavuz Özkan Şahıs Şirketi, bundan böyle "SATICI" olarak anılacaktır).

b) blacksilver.com.tr internet sitesi üzerinden ürün ve/veya hizmet satın alan kullanıcı, bundan böyle ("ALICI") olarak anılacaktır.

 

Garanti

 

blacksilver.com.tr’nın sitesindeki tüm ürünler Satıcı garantisi altındadır.

 

blacksilver.com.tr’da satışa sunulan "Black Silver" kategorisindeki tüm ürünler ömür boyu garanti kapsamındadır. Satıcı, satın alınan ürünlerin ömür boyu kullanılması için gerekli tüm desteği sağlar.

 

Garanti kapsamındaki ürünlere yapılacak bakım işlemlerinde ürün; Satıcı’ya, alıcı tarafından bizzat getirilebilir veya kargo ücretinin alıcı tarafından karşılanması (gönderici ödemeli) suretiyle kargo yolu ile gönderilebilir. Bakım işlemleri için gönderilen ürünlerin kargo ücretleri, Satıcı tarafından karşılanmaz.

 

Satın alınan ürünlerin garantilerinin devam edebilmesi için ürünlere, Satıcı haricindeki üçüncü kişiler, kurumlar ve kuruluşlar tarafından müdahale edilmemesi gerekmektedir. Üçüncü kişiler tarafından ürünlere müdahale edildiği tespit edilmesi halinde ve/veya ürünler üzerinde değişiklik ya da tahribat yapılmış ise ürün garanti kapsamını yitirir.

 

Ürünün yanlış kullanımından dolayı ya da kaza sonucu hasar alması, zarar görmesi veya kırılması garanti kapsamı dışındadır.

 

Siparişlerin teslimat sırasında sevk irsaliyesi ile karşılaştırılarak kontrol edilmesi alıcının yükümlülüğündedir. Ürünlerde eksik, hasar ya da hata tespit edilmesi durumunda kargo yetkilisine tutanak tutturmak ve paketi teslim almamak alıcı sorumluluğundadır. Bu durum ile karşılaşılması halinde en kısa sürede Satıcı’ya bilgi vermek alıcının yükümlülüğüdür. Satıcı, gerekli incelemeler sonucu en kısa sürede alıcıya ulaşacağını taahhüt eder.

 

 

İptal, İade ve Değişim

 

Siparişin iptal ve iade edilmesi için online (çevrimiçi) destek hattından veya 0850 549 97 00 numaralı telefon üzerinden Satıcı ile iletişim kurulması gerekmektedir. Ürünün Satıcıya ulaşmasının ardından iade onaylandığında, ürün ücreti 3 iş günü içerisinde alıcıya iade edilir.

 

Alıcının talebi doğrultusunda üretilen ya da üzerinde değişiklik yapılan ürünler “kişiselleştirilmiş özel ürün” kapsamında yer aldığından, bu tür ürünlerde iade ve değişim yapılamaz. "Kişiye Özel Kampanya " kategorisinde yer alan ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

 

Satın alınan ürünün hatalı çıkması halinde, teslimat tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde online destek bölümünden veya 0850 549 97 00 numaralı telefon üzerinden Satıcı ile iletişim kurulması gerekmektedir. Hatalı ürün, onayın ardından yenisi ile değiştirilir. Ürünün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 30 günlük süre içerisinde kullanılmışsa iade ve değişim gerçekleşmez.

 

İade etmek istenilen ürünün, alıcıya gönderilen şekliyle, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ambalaj ve diğer tüm evrak/materyallerle birlikte eksiksiz ve hasarsız şekilde Satıcıya ulaştırılması alıcının sorumluluğundadır.

 

Kargo gönderileri alıcıya en yakın Aras Kargo şubesinden - 1931848851335 bilgileri verilerek gönderilmelidir.