Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024
Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024
Sepette %5 İndirim Bu Fırsatı Kaçırma : MERHABA2024

Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Teslimat Koşulları

Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda mesafeli şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.

 

 

Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

İş bu sözleşme 13.06.2003 tarih ve 25137 sayılı Resmî Gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği internet üzerinden gerçekleştiren satışlar için sözleşme yapılması zorunluluğuna istinaden düzenlenmiş olup, aşağıdaki maddeleri ihtiva eder.

Madde 1 – Konu

 

İş bu sözleşmenin konusu, SATICI'nın, ALICI'ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

 

Madde 2.1 – Satıcı Bilgileri

 

Firma: Black Silver Kuyumculuk (Mehmet Yavuz Özkan Şahıs Şirketi)

Adres: Mimar Hayrettin Mahallesi, Gedikpaşa Çk. 34130 Fatih/İstanbul

Telefon: 0850 549 97 00

E-Posta: info@blacksilver.com

 

Madde 3 – Alıcı Bilgileri

 

Müşteri olarak www.blacksilver.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişinin, üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

 

Madde 4 – Sözleşme Konusu ve Ürün Bilgileri

 

Mal/Ürün veya Hizmetin; türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli ve ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır.

 

Madde 5 – Genel Hükümler

 

5.1 - ALICI, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

 

5.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre ALICI’ya daha önce bildirilmek kaydıyla en fazla 10 gün daha uzatılabilir.

 

5.3 - Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

 

5.4 - SATICI , sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

 

5.5 - Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

 

5.6 - Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 iş günü içinde SATICI’ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.

 

5.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesi, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesi ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI, 15 iş günü içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem e-posta aracılığı ile ALICI’ya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

 

5.8 - ALICI ve/veya ALICI’nın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, garanti şartları içinde gerekli onarım veya değiştirme işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICI’ya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 30 gün içinde gönderilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır. Böyle bir durumda 30 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış olduğu ürünü ilgili servisine götürmek zorundadır.

 

5.9 - İş bu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan ve (üyelik gerçekleştirildikten sonra) Black Silver Kuyumculuk’a elektronik ortamda ulaştırıldıktan sonra geçerlilik kazanır.

 

Madde 6 – Cayma Hakkı

 

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren on dört (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI’ya blacksilver.com.tr sitesinde belirtilen iletişim formu, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 15 iş günü içinde ürün bedelinin ALICI’nın kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI, ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasının aslının gönderilmemesi durumunda katma değer vergisi ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI’ya aittir. ALICI’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde tüketici cayma hakkını kullanamaz. ALICI’nın isteğiyle, internet sitesinde sunulandan farklı bir renkte, ölçüde, şekilde vb. yöntemlerle özelleştirilen ya da yazı yazılması, işaret konulması gibi yöntemlerle kişiselleştirilmiş ürünlerde ya da sipariş verilen ürünün ALICI’ya tesliminden sonra, ALICI’nın isteği doğrultusunda değişiklik yapılması durumlarında, özel olarak üretimi yapılan bu ürünler cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamına girer. Ayrıca, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b) ve her türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

 

Madde 7 – Yetkili Mahkeme

 

İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki TÜKETİCİ MAHKEMELERİ yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI iş bu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.



Teslimat Koşulları

 

 

blacksilver.com.tr internet sitesi üzerinden gerçekleştirilen siparişlerin teslimat için hazırlanması, bankanızın ödeme onayını BlackSilver’ın sipariş sistemine iletmesi ile başlar. Bu süre bankanıza bağlı olarak değişmektedir. Siparişiniz, belirttiğiniz tercihler doğrultusunda 36 saat içerisinde hazırlanır ve kargoya teslim edilir.

 

Özel üretim ve el işçiliği ürünler bu süre kapsamında olmayıp, ürün niteliğine ve müşteri talebine göre değişen sürelerde teslim edilmektedir. Detaylar için online (çevrimiçi) destek hattından veya 0850 549 97 00 numaralı telefon üzerinden Müşteri Temsilcimiz ile görüşünüz.

 

Siparişiniz kargoya verildiğinde, sistemde kayıtlı e-posta adresine sipariş takip bilgilerini içeren e-posta gönderilir. Siparişinizin durumu ile ilgili bilgi almak için her zaman 0850 549 97 00 numarası üzerinden Black Silver ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Siparişiniz; anlaşmalı kargo firmamız olan Aras kargo ile teslim edilir. Kargo firmasına teslim edilen siparişlerin, kargo firmasının teslimat yapmadığı günler haricinde, teslim tarihinden itibaren 1-3 (bir-üç) iş günü içerisinde tarafınıza ulaşması beklenir.

 

blacksilver.com.tr internet sitesi, aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkânı tanır. Yoğun talep ve/veya çoklu alım olması halinde ürün stoklarının tükenmesi söz konusu olabilir. Ödemesi yapılan ürünün stoklarının tükenmiş olması halinde konu ile ilgili bilgilendirme, sistemde kayıtlı e-posta adresine gönderilir ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilir.